We zijn er!!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Lieke Jongeneel - WaarBenJij.nu We zijn er!!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Lieke Jongeneel - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

01 Juni 2011 | Canada, Vancouver

Hallo allemaal, hier alvast een kort berichtje vanuit een warm Vancouver. Het begon allemaal al weer lekker op Schiphol want onze koffers waren ALLEBEI te zwaar! Hebben wij weer. Uiteindelijk spullen van mij in Jaap zn koffer gestopt. (dan hoefde we uiteindelijk voor 1 koffer extra te betalen). Nog even wat gegeten en gedronken op Schiphol en toen het vliegtuig in. We hadden super plekken met lekker veel beeruimte. Het begin was zwaar maar uiteindelijk heb ik ook van het mooie uitzicht kunnen genieten. We vlogen over de Rocky Mountains. Dat ziet er echt geweldig gaaf uit. Nu zijn we eindelijk bij het hotel aangekomen. We hebben uitzicht op de Rocky Mountains. Net nog even gegeten en nu verder weinig doen. (het is hier 9uur vroeger dus we hebben nog een hele middag). Denk dat we vroeg gaan slapen.

Nou DOEIIII!!! xxx van ons

• 01 Juni 2011 - 10:09

Inge De Wit:

VEEL PLEZIER.JOU VERSLAG IS ALTHIJD LEUK !!!

GROETEN
    GERRIT=INGE

• 01 Juni 2011 - 17:57

Yvonne Jongeneel:

Hallo Lieke en Jan Jaap,

Fijn jullie vandaag even gesproken te hebben en dat het vliegen achteraf toch wel mee viel, Lieke!

Koffers te zwaar, begon dan al goed met jullie vakantie op Schiphol, maar prima opgelost allemaal.

En nu even bijkomen in Vancouver, morgenavond zien jullie Freek en Tineke na hun 2 daagse treinreis en dan gezellig met z'n viertjes cruisen richting Alaska, geweldig hoor.

Geniet er van en we horen jullie wel weer, lieve groeten van ons allemaal uit Valkenburg

• 02 Juni 2011 - 07:35

Corinda :

wat een gave foto's zo uit the air..
    wijffie ben blij dat je er bent, komt wel goed de terug reis,, nu ben je daar en ga je lkker genieten.. van al dat mooi's daar.
    jaap en zijn ouders de groeten,.
    en maak maar veel mooie foto's.
    tot laterssss,,
    xx

• 02 Juni 2011 - 20:36

Joke Jongeneel:

Liefe Lieke en JanJaap,
    Zo lekker hoor die lange vliegreis zit er op en nu kunnen jullie gaan genieten. Vancouver is een schitterende stad, vergeet vooral niet om naar het Waterfront te gaan en dat leuke wijkje met de stoomklok. Gaan jullie ook naar Vancouver-island? Dat moet ook de moeite waard zijn. Nu ik volg jullie reisbeschrijving wel en ben reuze benieuwd, want de Rocky mountains dat is ook een geweldige ervaring,
    dikke knuffel van Oom Hans en tante Joke

• 03 Juni 2011 - 09:10

Marius En Corrie:

hoi, wat leuk het reisverslag ik heb het uitgeprint en naar oma en opa gebracht om te laten lezen ze vonden dit heel leuk.
    groetjes aan iedereen ook van opa en oma.

• 06 Juni 2011 - 19:03

Leon En Marja:

Ha reizigers!! Wat een geweldige trip maken jullie, we zijn vooral benieuwd hoe het in Alaska is, we gaan het allemaal volgen op jullie site. Heel veel plezier! Liefs Leon en Marja

Verslag uit: Canada, Vancouver

The Last Frontier

03 Juni 2011

Sightseeing Vancouver
Lieke

Hallo allemaal! Op deze website kunnen jullie ons volgen op onze reis! We beginnen in Boston (Amerika) om vervolgens een autoreis van 3 weken te gaan maken door Canada en de Verenigde Staten. Vervolgens eindigen we in New York en vliegen we naar Orlando (Florida) Daar een paar daagjes in Disney World te vertoeven en vervolgens met de auto naar Miami en op een Cruise naar de Bahama's te stappen.

Actief sinds 06 Feb. 2010
Totaal aantal bezoekers 22091