Het is weer bijna zover! - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van Lieke Jongeneel - WaarBenJij.nu Het is weer bijna zover! - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van Lieke Jongeneel - WaarBenJij.nu

Het is weer bijna zover!

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

15 Mei 2011 | Nederland, Valkenburg

Hallo allemaal, zoals jullie weten vertrekken we 31 mei naar Canada om daar weer een hoop te gaan zien en te beleven. Dit keer gaan Freek en Tineke ook mee. Hun vertrekken een paar dagen eerder vanwege een treinreis die ze gaan maken.
Jaap en ik vliegen naar Vancouver, waar we ze na een paar dagen tegenkomen en met z'n vieren verder te gaan.
Even een korte samenvatting van de reis:
We beginnen in Vancouver, hier hebben we een aantal dagen de tijd om de stad te ontdekken.
Vervolgens vertrekken we naar Seattle om daar op een cruise naar Alaska te stappen. (dit duurt een week). Vervolgens halen we in Seattle de campers op en hebben we 2,5 week om rond te rijden. Op ons lijstje staan: Yellowstone (USA) Jasper (CA) en Banff (CA) Vervolgens hebben we een binnenlandse vlucht naar een bruiloft in Toronto. En vanaf Toronto weer terug naar Amsterdam.

We zijn druk bezig met de voorbereidingen.
Gister een laptop gekocht om mee te nemen. Kunnen we gelijk de foto's erop zetten. (Vorig jaar waren we verloren)

Tot het volgende reisverslag maar dan vanuit Canada!

Groetjes,
JanJaap en Lieke

• 16 Mei 2011 - 11:45

Joke Jongeneel:

Leuk hoor Lieke en Jan Jaap wij blijven jullie volgen tijdens jullie reis.
    Nu veel succes met de voorbereidingen en mochten wij jullie niet meer zien, een prachtige reis en veel plezier toegewenst ook voor Freek en Tineke,

harteloijke groetjes,
    Oom Hans en tante Joke

• 19 Mei 2011 - 12:20

Marjan:

Leuk hoor Lieke en Jan Jaap, veel plezier.

• 23 Mei 2011 - 20:29

Yvonne Jongeneel:

Leuk hoor om jullie weer te volgen in Canada, Amerika en Alaska, 4 weken lang. Gezellig dat Freek en Tineke met jullie meereizen, heel veel plezier en gezelligheid met elkaar!

• 30 Mei 2011 - 07:46

Je Grote Zus Steef:

Liek & Jaap,

Wij wensen jullie een hele leuke reis toe!! Doe Freek & Tineke ook de groetjes van ons!! We blijven jullie volgen.... Hasta la vista bye bye xxxx Chrissie & Steeffie

• 31 Mei 2011 - 08:53

Corinda :

ey wijffie, en jaap,.
    ik wens jullie een prettige vlucht,. tot gauw,.,

gr corinda

• 31 Mei 2011 - 16:20

Hanneke:

haai lieke en janjaap

superleuk dat jullie weer op reis gaan, heel veel plezier!

liefs

• 31 Mei 2011 - 18:09

De Kokkin:

Veel plezier!!!!!!!!!!!!1

• 31 Mei 2011 - 20:47

Henk :

Liek en Jaap,
    Prettige vakantie geniet er van.

Groeten Henk

The Last Frontier

03 Juni 2011

Sightseeing Vancouver
Lieke

Hallo allemaal! Op deze website kunnen jullie ons volgen op onze reis! We beginnen in Boston (Amerika) om vervolgens een autoreis van 3 weken te gaan maken door Canada en de Verenigde Staten. Vervolgens eindigen we in New York en vliegen we naar Orlando (Florida) Daar een paar daagjes in Disney World te vertoeven en vervolgens met de auto naar Miami en op een Cruise naar de Bahama's te stappen.

Actief sinds 06 Feb. 2010
Totaal aantal bezoekers 22093