Miami beach!! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Lieke Jongeneel - WaarBenJij.nu Miami beach!! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Lieke Jongeneel - WaarBenJij.nu

Miami beach!!

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

20 Juni 2010 | Verenigde Staten, Miami Beach

Hallo allemaal!
Alweer een nieuw reisverslag. Dit keer vanuit Miami!
Donderdag hadden we onze vlucht vanaf New York naar Orlando. Het was maar 2 uurtjes vliegen en we gingen met een klein vliegtuigje dus dat ging allemaal prima.
Eenmaal aangekomen hebben we de auto opgehaald en was een stuk kleiner als de vorige auto. Maar we hadden m alleen nodig om van Orlando naar Miami te rijden dus het was prima.
Eenmaal in Orlando aangekomen steeg de temperatuur naar 38graden! Dus snel naar het hotel en lekker aan het zwembad liggen. De pret was snel voorbij want het begint hier vanuit het niets te onweren en heel hard te regenen!
De volgende dag werden we vroeg opgehaald 9.30uur om naar Disney World te gaan. Het was een moeilijke keus aangezien er 7 parken van Disney zijn en dan hebben we het nog niet eens over alle andere pretparken. En we hadden maar 2 dagen.
Dus JanJaap wilde naar Disney's Animal Kingdom. Daar gingen we de eerste dag heen. Disney World is hier trouwens echt een stad. We werden naar een centraal punt gebracht en vanaf daar kan je met bussen of monorails naar alle parken. Animal Kingdom beviel ons erg goed! Leuke attracties maar met 38 graden is het wel heel erg warm om in een pretpark te lopen. Dus van de ene wachtrij in de andere dan maar om maar even in de schaduw te staan. De wachtrijen zijn hier niet lang. Hooguit 30 minuten. Dus op naar een attractie met waterboten om een beetje af te koelen. Toen we eenmaal aan de beurt waren regende het gigantisch! We waren helemaal doorweekt en toen ook nog is de attractie in. De hoeveelheid regen die hier valt kan je vergelijken met een douche. Dus charmante Disney Poncho's gekocht. (te laat natuurlijk) en aangetrokken.
De volgende dag gingen we naar Disney's Magic Kingdom. Dit is hetzelfde als Parijs. Staat alleen een ander kasteel. En de attracties waren ook minder als in Parijs.
Toen vanochtend in de auto gestapt om vervolgens 5 uur lang te rijden naar Miami. En daar zijn we nu aangekomen. Hebben een hotel aan het strand. Maar morgen worden we opgehaald om vervolgens met de boot naar de Bahama's te vertrekken.
De voetbal leeft hier enorm! We hebben elke wedstrijd gekeken. En hier in Miami is het op dit moment een grote Brazilie gekte.
Waarschijnlijk is dit ons laatste bericht want Zaterdag zijn we weer thuis!
Zoals jullie hebben gelezen in de reactie van m'n moeder hebben we zaterdag koffie en een borrel bij ons thuis vanaf 11uur tot een uurtje of 3 aan de Hoofdstraat 137. Dus wie er zin heeft kan een bakkie komen doen.
Tot zaterdag!!
Liefs van ons!

p.s. We hebben een extra bagagekoffer moeten kopen om alle souveniers e.d. mee te kunnen nemen!
Haha.

• 21 Juni 2010 - 04:39

Ton:

Tot Zaterdag en nog veel plezier

• 21 Juni 2010 - 05:54

Tineke:

Goedemorgen Jan Jaap en Lieke

Wat een leuke verslag en lekker weer, hier lijkt het wel oktober genieten jullie er nog maar van deze paar dagen

Groetjes

Pa en Ma

• 21 Juni 2010 - 17:33

Mita:

Hi Janjaap And Lieke
    Leuk dat alles goed gaat en mooie weer nou hier ook het is warm als je foto,s heb zet je ze als je thuis ben op de computer en email ze dan vindt ik leuk nou nog heel veel plezier

• 21 Juni 2010 - 20:42

Inge De Wit:

Hallo Vakantieganger leuk jullie verschlagen !!
    Veel plezier op de boot en wellcome thuis.
    groeten
    Inge

• 21 Juni 2010 - 20:55

Yvonne:

Lieve kinderen,

Heb ook weer genoten van jullie nieuwe en laatste reisverslag.

Met 38 graden is het niet lekker toeven in een attractiepark, maar helaas pindakaas was het zo!

Grappig te lezen dat jullie al zeiknat waren voordat jullie in een attractie met waterboten gingen, om daarna veel te laat Disney Poncho's aan te trekken.

Begrijp dat attracties in Disney Magic Kingdom tegenvielen, dus Lieke als je weer Disney kriebels krijgt ga je gewoon weer naar Parijs!!!(volgens mij ben je er al 6 keer geweest)

Leuk dat ze ook mee leven daar met de voetbal en dan in het bijzonder in de ban zijn van Brazilië.

Geniet van de laatste dagen cruisen op weg naar de Bahama's en tot zaterdagmorgen op Schiphol.

Lieve groeten van ons allemaal vanaf de Hoofdstraat in Valkenburg

• 23 Juni 2010 - 08:38

Chris:

dag jaapie en lieke!!
    naja ik denk zal jullie met rust laten inplaats van wat ik gezegt had elke dag een berichtje te sturen;)! maar ik ziet jullie waarschijnlijk zaterdag well :) geniet er nog eventjes van!!!
    groetjes van ons

• 23 Juni 2010 - 20:34

Marjo:

Hallo Jaap en Lieke,
    Jullie zien wel onwijs veel ben benieuwd naar jullie foto's en film.
    Jammer dat het regende in het pretpark. Nu zit je waarschijnlijk lekker in de zon op de Bahama's.
    Hier is het eindelijk mooi weer, vanmiddag heerlijk in de tuin gelegen.
    De voetbal leeft hier ook, alles kleurt steeds meer oranje. Zaterdag hebben ze bij mij gekeken.
    Morgen gaan we naar Niek en Els.
    Voor Petra en mij heb ik nog een dutch dress gescoord, dus die hebben we morgen aan.
    Ik wens jullie nog heeel veel plezier en niet teveel shoppen, anders moet je nog een koffer kopen.
    Zaterdag kom ik een borrel halen ben erg benieuwd naar de verhalen.
    Goede terugreis
    XXX