Zaterdag vertrekken we! - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van Lieke Jongeneel - WaarBenJij.nu Zaterdag vertrekken we! - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van Lieke Jongeneel - WaarBenJij.nu

Zaterdag vertrekken we!

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

26 Mei 2010 | Nederland, Valkenburg

Hallo allemaal!
Zaterdag is het zover! We zijn klaar met de voorbereidingen! Voor zo'n reis komt er nog een hoop bij kijken.
Hier alvast wat info over de vlucht:

Vertrek: Amsterdam
Datum: Zaterdag 29 mei 2010
Maatschappij: Delta Airlines
Vluchtnummer: DL 231
Tijd: 14.00uur
Vlieguren: 07 uur en 50minuten
Aankomt: Boston
Aankomsttijd: 15.50uur

Als we er eenmaal zijn dan horen jullie wel weer van ons!

Liefs, Janjaap en Lieke

• 26 Mei 2010 - 20:53

Yvonne Jongeneel:

Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover, wat een heerlijk vooruitzicht! Jullie gaan een prachtige rondreis maken en leuk dat jullie ons via deze site op de hoogte houden van alle belevenissen daar. Liefs moeders

• 27 Mei 2010 - 10:52

Inge De Wit:

Wij wesen jullie en heele mooie Vakantie en veel plezier !!!

• 27 Mei 2010 - 13:18

Tijs, Miek En Anouk:

Ga er maar lekker van genieten hoor! En als wij dan af en toe mogen meegenieten is dat natuurlijk helemaal leuk. Suc6 ook met de Biotex en je weet het hè, je kan altijd je onderbroek nog omdraaien;).

Liefs,
    Je grote broer, je schone zus en je kleine nichtje

• 27 Mei 2010 - 19:22

Tineke Van Os:

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe en ga lekker genieten van jullie rondreis

Groetjes
    Freek en Tineke
    Jeroen
    Wouter en Mentha

• 27 Mei 2010 - 20:19

Ruud:

Heel veel plezier toegewenst! Het wordt vast en zeker een fantastische ervaring!

• 28 Mei 2010 - 18:19

Tjeerd:

Zo Jut en Jul,

Alles klaar voor de reis, genoeg onderbroeken mee, Jaap? En Lieke genoeg oordoppen tegen het snurkken van Jaap? Geniet ervan en ik laat me graag op de hoogte houden via deze site!

Groetjes Luuk Mirian en ik

• 28 Mei 2010 - 18:54

Nel:

Heel goede reis toegewenst en geniet van jullie rondreis en hou ons op de hoogte!! Ben benieuwd naar jullie belevenissen.

groetjes, Richard, Nel, Jan en Edwin

• 28 Mei 2010 - 20:12

Tony:

Hele fijne reis, geniet ervan en leuk dat we jullie kunnen volgen.
    Groetjes Tony en Henk

• 29 Mei 2010 - 07:01

Steefie & Chrissie:

WIJ WENSEN JULLIE HEEL VEEL PLEZIER EN EEN GOEDE REIS!! TOT OVER EEN MAAND... XXX

• 29 Mei 2010 - 07:22

Hennie:

Hallo JJ en Lieke veel plezier op jullie reis, geniet ervan jullie gaan vast hele mooie dingen zien

• 29 Mei 2010 - 14:01

Chrissie:

nou hier dan alvast mijn eerste berichtje hehe ik neem aan dat ik er wel 1 terug krijg:D nou ik wens jullie een fijne landing en wel klappen he als je goed geland ben:P!!
    daaaag!

• 30 Mei 2010 - 18:26

Klaas En Kim:

Dag vakantiegangers,
    Gelukkig goed aangekomen allebei. Nou maak er wat van en we lezen de berichten wel.
    Liefs

• 30 Mei 2010 - 19:05

Yvonne Jongeneel:

Hallo L en JJ,

Ben benieuwd of jullie Boston al een beetje verkend hebben. Fijn dat het hotel prima is, morgen op weg naar Stowe, 442 km te gaan! Veel plezier en tot horens maar weer. Lieve groeten van ons allemaal vanuit Valkenburg

• 30 Mei 2010 - 19:18

Maris:

Hey!
    Zie dat jullie er zijn!!!
    Gelukkig een goede reis gehad! Geen vertragingen???
    Heel veel plezieeeer!!!! Geniet er van!!

Houdoeeee
    Vanuit het Brabantse land;)!

• 31 Mei 2010 - 18:29

Tante Riet:

Ben terug uit Wenen, was ook heel mooi. Ik wens jullie heel veel plezier, geniet er van.

• 01 Juni 2010 - 18:15

Ton:

Nou sweets zo te lezen gaat het lekker met jullie,geniet er van en laat ons dagelijks iets weten?

Verslag uit: Nederland, Valkenburg

Lieke

Hallo allemaal! Op deze website kunnen jullie ons volgen op onze reis! We beginnen in Boston (Amerika) om vervolgens een autoreis van 3 weken te gaan maken door Canada en de Verenigde Staten. Vervolgens eindigen we in New York en vliegen we naar Orlando (Florida) Daar een paar daagjes in Disney World te vertoeven en vervolgens met de auto naar Miami en op een Cruise naar de Bahama's te stappen.

Actief sinds 06 Feb. 2010
Totaal aantal bezoekers 22092